Ana içeriğe atla

BRAD’IN DURUMU: KARMAŞIK – BRAD’S STATUS




Yönetmen/ Yazan  :  Mike White

Film süresi : 1 saat 42 dakika 

Oyuncular :  Ben Stiller, Austin Abrams, Jenna Fischer, Shazi Raja

Bu filmi biraz önce izledim ve beni gerçekten etkileyen filmlerden biri oldu. 

Film Brad Sloan (Ben Stiller) üzerinden anlatılıyor. Eğer arkadaşlarınız çok başarılı olmuşsa ve sizin hayatınız yeterince iyi değil ya da bu hayatta başarısız olmuşsanız size farklı bir bakış açısı sunuyor. Bu film benim tam da ne yapmak istediğim zamanda izlediğim için gerçekten mutluyum. 

Konusu : Brad Sloan orta yaş üstü bir adamdır. Dernek çalışanı olan Brad oğlu Troy'un çok başarılı ve zeki olması sebebiyle yeni okulunu araştırmaya koyulur. Fakat dengi olan babalar hep ondan iyidir ve bu onun için oldukça kötü zamanların habercisidir. Mike White'ın yazıp yönettiği filmin çekim yeri Montreal, Quebec, Kanada.

Film imdb'sine bakmak isterseniz : Brad's Status(imdb)

Film fragmanı :



Filmde çalan klasik müziği çok beğendim sizde dinlemek isterseniz linki :





Yorumlar