Ana içeriğe atla

STAR WARS THE RİSE OF SKYWALKER



Bugün Star Wars The Rise of Skywalker (Star Wars: Skywalker'ın Yükselişi ) filmine gittim ve filmi çok beğendim. Film gerçekten önceki filmler kadar iyi. Bence hiç düşünmeden bu filme gidin . Vizyondan kaldığında çok pişman olursunuz benden söylemesi. Filmi önce bir spoilersiz değerlendirmeye çalışalım. Film çok uzun 2 saat 22 dakika ama film o kadar heyecanlı ki hiç o kadar gelmiyor, zaman çok hızlı geçiyor. Spoilersiz diyecek bir şey bulamıyorum. Bu film üçlemenin son filmi bundan sonra başka kişilerle başka üçlemeler olacağını duymak hem biraz üzüntü veriyor hemde Star Wars devam ettiğini bilmek mutluluk veriyor ama insan içinden keşke bu filme devam filmleri gelse diyor. Star Wars evreni çıkalı 42 yıl olmuş .* Bu sayı Hayat, evren ve her şeye dair nihai sorunun cevabı*  Filmde buna bir gönderme var. Şimdi spoilersiz geçsem iyi olur :D Filmde mutlu bir son var ama hüzünlü bir mutluluk herkesin öldüğü ama zaferin kazanıldığı bir mutluluk gibi. Bu filmde ölenler Leia Organa ve oğlu Ben Solo [Kylo Ren]. Rey ve Beni yakıştırmıştım aslında ama olmadı, öldürdüler adamı :C Bu filmde Rey'in kendini arayışını ve en sonda buluşunu göreceksiniz. 

Film kısaca çok güzel görüntüsü olsun, oyuncusu , duygusu, özellikle müzikleri (John Williams) yani kısaca hiç düşünmeden filme gidin !!!!





imdb (star wars)

youtube (star wars)


*Otostopçunun galaksi rehberi kitabında geçiyor.

Yorumlar

Yorum Gönder