Ana içeriğe atla

YENİ YILA NASIL GİRMEK İSTERSİN ??



Bende bu sorunun cevabını aradığım için bu blogu yazıyorum. Bir fikri olan aşağıya yazabilir.
2020 olacağına inanamıyorum ben daha 2019 yazarken tam emin olamıyordum. Şimdi 2020 oldu. Yaş aldıkça zaman hızlı mı akıyor? Yoksa insanın işi gücü olmayınca vaktini boş geçirince zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor mu ? Okey yeni yıla girerken ne gibi planlar düşündünüz ve ne zaman kadar devam ettireceğinizi düşünüyorsunuz ciddi olun 2 hafta, 1 ay ya sonra tekrar bu zaman ki gibi olmaya devam mi edeceğiz. Neden aldığımız planlara uyamıyoruz? Benim niye bu kadar sorum var ve bunu demezsem içimde kalır. Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi? Ben arka arkaya bu kadar sorduktan sonra bu soruyuda şaka olarak söylerim :D
Benden bir tavsiye -sanki kendine bir hayrın varda - içinizde kalan bir şey varsa hemen yapın yoksa pişmanlığını çekmek daha zor olur. Ben mesela blog açmayı düşünüyordum ve açtım açmasaydım, bu düşünce hep beynimi kurcalayacaktı . 

Yorumlar

İlginizi Çekebilir

URSIDS METEOR YAĞMURU