Ana içeriğe atla

Motherless Brooklyn Konusu?


Yönetmen: Edward Norton

Oyuncular : Edward Norton,  Gugu Mbatha-Raw, Alec Baldwin, Bruce Willis, Willem Dafoe...

(2 saat 24 dakika)

(Suç, Dram, Gizem)



Filmi bugün izledim biliyorum bu biraz geç bir yazı oldu ama film çok hoşuma gittiği için bunu pek önemsemiyorum. Filmle ilgili izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim. Ben filmi çok beğendim zaten baş rolünde Edward Norton oynuyor onu zaten hepimiz tanıyoruzdur ama tanımayanlar için Fight Club [The Narrator], The Incredible Hulk ve daha bir çok filmden tanıyoruzdur. Filmi kısaca anlatmak gerekirse film: 1950 yılında New York' ta, Lionel Essrog isimli Tourette Sendromu'ndan etkilenen yalnız bir özel dedektif, akıl hocası ve tek dostunun cinayetini çözme girişimini anlatıyor.  Filmi Edward Norton'in hem yapımcılığını yaptığı, hem yönettiği ve  baş rolü oynadığı çok başarılı bir film. Filmin günümüzdeki ABD yönetimi ve mevcut kültürel, siyasal bölünmelere dairgöndermelerde var.


yararlandığım kaynaklar :playtusu.com ve imdb


Yorumlar

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir

URSIDS METEOR YAĞMURU