Ana içeriğe atla

Para Kazanma Yolu 1

Eveeet bu blogu aslında pek para amaçlı açmadım ama dedim ki açtım bari parada kazanabilirim o zaman neden kazanmayayım ki diye düşündüm işte öncelikle ana sayfamızdaki kazançlar bölümüne basıp Google AdSense'e kayıt oluyoruz o tuşa bastıktan sonra 5 - 6 gün sonra aktif oluyor ve kayıt olma diye bir sayfa çıkıyor ordan adresinizi ,telefon numaranızı , şehrinizi ve posta kodunuzu yazıyorsunuz ben yazdım ve birkaç gün beklemem gerektiği yazıyor. Bu işten sonra galiba ve posta geliyor o postada da PIN yazıyor . Bu işlemleri yaşadıkça sizinle paylaşacağım. İyi günler :D

Yorumlar

  1. Cok guzel bir blog 😊

    YanıtlaSil
  2. Evet dun bir sey ogrendim . Blog actiktan sonra , adreste ulkeyi degistemiyormussunuz bunun icin yeni bir hesap acmaniz gerekiyor :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İlginizi Çekebilir

URSIDS METEOR YAĞMURU