Ana içeriğe atla

OSCAR ALAN FİLMLER (2019)













Ben çok aradım böyle bir listeyi sizlerle de paylaşmak istedim benim kadar uğraşmayın diye ;

İşte 2019 Oscar Ödülü Alan Filmler;
En İyi Film: Green Book
En İyi Yönetmen:  Alfanso Cuaron (Roma)
En İyi Erkek Oyuncu: Rami Malek (Bohemian Rhapsody)
En İyi Kadın Oyuncu: Olivia Colman (The Favourite)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Mahershala Ali (Green Book)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Regine King (If Beale Street Could Talk)
En İyi Özgün Senaryo: Nick Vallelonga, Brian Currie ve Peter Farrelly (Green Book)
En İyi Uyarlama Senaryo: Spike Lee, Charlie Wachtel, David Rabinowitz ve Kevin Willmott (BlacKkKlansman)
En İyi Özgün Müzik:  Ludwig Goransson (Black Panther)
En İyi Özgün Şarkı: Shallow (A Star Is Born)
En İyi Makyaj ve Saç Tasarımı: Vice
En İyi Kostüm Tasarımı: Black Panther
Yabancı Dilde En İyi Film: Roma
En İyi Görsel Efekt: First Man
En İyi Kurgu: Bohemian Rhapsody
En İyi Ses Kurgusu: Bohemian Rhapsody
En İyi Ses Miksajı: Bohemian Rhapsody
En İyi Belgesel: Free Solo
En İyi Kısa Belgesel: Period. End Of Sentence
En İyi Animasyon Filmi: Spider-Man: Into the Spider-Verse
En İyi Kısa Animasyon: Bao
En İyi Kısa Film: Skin
En İyi Yapım Tasarımı: Black Panther
En İyi Sinematografi: Roma

aldığım siteye de teşekkürler :D  (http://www.kpsscafe.com.tr/kultur-sanat/2019-oscar-odulleri-sahiplerini-buldu-iste-2019-oscar-alan-filmler-h93659.html)

Yorumlar

İlginizi Çekebilir

URSIDS METEOR YAĞMURU