Ana içeriğe atla

ROMA FİLMİ HAKKINDA BİR İKİ DÜŞÜNCE

Evet sevgili okuyucularım; -sanki okuyucum varda - - ve lütfen de da ayrımına dikkat etmeyelim şimdiden söylüyorum-  Bugün yani biraz önce Roma filmini izledim .Yabancı Dilde En İyi Film , En İyi Sinematograf, En İyi Yönetmen (Alfonso Cuaron ) ödüllerini topladı. Film ispanyolcaydı ve ben geçen yıl ispanyolca öğrendiğimden bu dili duymak ve anlamak güzel oldu insan kendini geliştirmek isterse bu dili öğrenmesini tavsiye ederim hatta onlara yol bile gösterebilirim kaynak kitap uygulama açısından eveeet şimdi filme gelecek olursak ilk önce film siyah beyazdı ama şimdi izlemeden kesinlikle ön yargı sahibi olmayın önemli olan duyguyu yakalamak deyip bir sonraki noktaya gelelim Mexica'nın 1971'lerini görüyoruz bence bu yıl bile hala çevre aynıdır deyip atıp tutayım gidersem bir gün bu sözümü hatırlayacağım neyse konumuza gelirsek yine film için toplanmıştık buraya  - durun bi ekşi sözlükten okuyup geleyim :D - evett izleyenlerde birisi 4 dakika taşlara bakıp kapattım diyor bu doğru bende oraları atladım 😓 vay bee çok güzel ve uzun anlatmışlar ayyy böyle şeyler yazmak biraz sıkıcı geldi yada ilk olduğu için aslında böyle yazı tipleri yazmak benim için iyi olabilir çünkü ben neredeyse günde 2 film izleyen birisi olduğum için , hatta izlemediğim filmleri saydımda yani imdb'de seçtim saymadım yanlış anlaşılmasın o kadar işsiz değilim 218 film var bu demek oluyor ki neredeyse 200 blog yazma şansı evet daha fazla uzatmadan oscar kazandı diye izleyebilirsiniz bir uyarı yapayım içinde uygunsuz bir sahne var sahne değilde görüntü 😖  var . Neyse izleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler inşallah zamanınız boşa gitmez ve beğenirsiz zamanı ise filmin 2 saat 15 dakika ımdb puanı ise 7.9 evet bir sonraki blogda bi yazışırız :D

Yorumlar