Ana içeriğe atla

BOHEMİAN RHAPSODY HAKKINDA BİR ÇİFT LAF

Biraz önce filmi izledim ve neden en çok Oscar'ı kazandığını anladım. Hangi Oscarları kazandığını da  ekleyeyim. En İyi Erkek Oyuncu (Rami Malek), En İyi Kurgu, En İyi Ses Kurgusu, En İyi Ses Miksajı ödüllerini topladı ve harika bir film sonuna kadar hak ediyor özellikle Rami Malek oyunculuğuna bayıldım filmin konusu zaten açık Queen adlı efsanevi grubun solisti olan  Freddie Mercury'ın hayatını anlatıyor ve bir kısmı bile sıkıcı değil ben filmlerin o bölümlerin! Şarkılar falan zaten efsaneydi. Film 2 saat 14 dakikaydı ımdb'sı 8.1 . Ben filmi izlemenizi öneririm tabi içinde gerçek hayatta olmayan şeylerde var ama işte film olunca değiştiriyorlar - böyle bir yazıda isterseniz yazabilirim - benden bu kadar size iyi seyirler !! Aşağıdaki videoyu da izlemenizi öneririm !
                        https://www.imdb.com/title/tt1727824/




Yorumlar

İlginizi Çekebilir

güneşin en yakından kaliteli pikselli fotoğrafı